Na zakres usług naszej agencji składa się pełen zakres public relations, w tym PR korporacyjny, produktowy, wewnętrzny, kryzysowy, finansowy.
O ile PR produktowy jest nakierowany na wypromowanie określonego produktu lub grupy produktów i w długofalowym efekcie wzrost sprzedaży, o tyle celem PR-u korporacyjnego jest zbudowanie lub umocnienie wizerunku firmy lub instytucji, prowadzące do zbudowania zaufania do tej firmy lub instytucji. W instytucji finansowej PR nie powinien odnosić się do samej prezentacji usług, lecz do całokształtu działalności danej organizacji.
Najczęściej wykorzystywanym narzędziem w public relations są relacje z mediami, obejmujące takie działania, jak na przykład przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych, organizacja spotkań z dziennikarzami, odpowiadanie na bieżące zapytania mediów, codzienny monitoring i analiza mediów.
Bardzo ważnym elementem zarządzania jest komunikacja wewnętrzna w firmie. Skutecznie prowadzona umacnia identyfikację pracownika z firmą oraz zwiększa jego motywację do pracy.
Każda gwałtowna zmiana, zarówno w samej firmie, jak również w środowisku, w którym działa, może potencjalnie stanowić sytuację kryzysową. Jednak umiejętność przewidywania takich sytuacji i zaplanowania zawczasu sposobów działania, a dzięki temu prawidłowe zarządzanie w sytuacji kryzysowej, może uchronić firmę przed chaosem informacyjnym i utratą zaufania do marki.