Grupa Inditex, skupiająca takie marki jak Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home czy Utergüe jest zespołem młodych, ambitnych i energicznych ludzi, których łączy wspólna pasja – moda. Dla tych pracowników sklepów, którzy pragną zdobywać umiejętności trenerskie i menedżerskie, powstał program „Projektanci Kariery”. Poprzez cykl szkoleń i monitorowanie procesów wspomagających, program umożliwia rozwój zawodowy pracowników z potencjałem i stwarza wyróżniającym się pracownikom szanse na awans. Jest to także doskonałe narzędzie do motywowania pracowników. Dzięki temu grupa Inditex może być postrzegana jako dobry pracodawca i firma, w której można się rozwijać.
Do naszych zadań należało opracowanie identyfikacji wizualnej programu (w tym także stworzenie nazwy, hasła i logo), a także planu komunikacji o programie wśród pracowników sklepów, menedżerów i przedstawicieli działu HR. Nazwa „Projektanci kariery” oddaje charakter programu Inditex, w których uczestnik sam dba o swój rozwój, czyli go projektuje. Jest przy tym intrygująca i zachęcająca do bliższego zapoznania się z programem. Wśród materiałów informujących o projekcie znalazły się między innymi plakat, ulotka dla pracowników, pendrive’y i segregatory z informacjami, papier firmowy oraz gadżety.