Nasze realizacje

Kobieca strona motoryzacji

Kobieca strona motoryzacji
Kobieca strona motoryzacji

Kobieca strona motoryzacji Castrol Komunikado

Castrol – producent zaawansowanych technologicznie środków smarnych – to marka bardzo interesująca dla mediów motoryzacyjnych. Ale jak zwrócić uwagę prasy lifestylowej i kobiecej na oleje silnikowe? To było dla nas wyzwanie. Postanowiliśmy powiązać tematykę olejów z kwestią dbałości o auto i zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa za kółkiem. Oczywiście wszystkie omawiane tematy dotyczyły kobiet. Dodatkowo połączyliśmy siły z firmą SEAT, hiszpańskim producentem samochodów, który wprowadzał na rynek nowego SEATA Mii, idealnego jako auto miejskie dla pań.

Celem działań było nie tylko dotarcie z informacjami o produktach Castrola i SEATa do mediów lifestylowych i kobiecych, lecz także budowanie wizerunku firm Castrol i SEAT jako dbających o bezpieczeństwo kobiet za kierownicą. Na potrzeby projektu wspólnie z firmą ARC Rynek i Opinia przeprowadzono badanie opinii publicznej nt. podejścia kobiet do kwestii prowadzenia samochodu i dbałości o auto. Jego wyniki zostały zaprezentowane na spotkaniu prasowym, które odbyło się w salonie SPA w Warszawie. Miejsce konferencji zostało dobrane nieprzypadkowo – chcieliśmy podkreślić, że równie ważna jak dbałość o siebie, powinna być dla kobiet pielęgnacja samochodu. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz sportowy Bożydar Iwanow, który o wynikach badań rozmawiał z psycholog Małgorzatą Ohme oraz aktorką i pasjonatką motoryzacji, Ewą Gawryluk. Oprócz rozmowy o nawykach i bezpieczeństwie kobiet za kierownicą, zaprezentowano nowy model SEATa oraz nową linię olejów silnikowych Castrol.

W spotkaniu wzięło udział ponad 40 przedstawicieli mediów kobiecych, lifestylowych i motoryzacyjnych, radia i TV, a tylko w ciągu 2 miesięcy ukazało się blisko 80 artykułów nt. dbałości o auto przez kobiety.

Poniżej materiał video „Kobieta i samochód”

Zobacz inne realizacje

Cala_prawda_o_Felicjanskiej
modlin_bus
box-1