Informacje prasowe
Mira | Harlequin | Papierowy Motyl | Znak | ENEL-MED | Crawford | Accace | Komunikado | OSRAM | VELUX | ModlinBus | MEDI-system | Madej Wróbel | LEDVANCE | LEDVANCE | 4Mobility | NEOLUX | OSRAM
Nazwa materiału | Firma | Data dodania | Szczegóły |
---|---|---|---|
Komunikado PR dla firmy VELUX | Komunikado | 2013-06-11 | Szczegóły |
W maju agencja Komunikado PR rozpoczęła współpracę z firmą VELUX, producentem okien do poddaszy. |
|||
Komunikado PR dla firmy OSRAM | Komunikado | 2013-01-10 | Szczegóły |
W tym roku agencja Komunikado PR rozpoczęła współpracę w zakresie public relations z firmą OSRAM. |
|||
Ewa Łukawska nowym account managerem w agencji Komunikado PR | Komunikado | 2012-03-06 | Szczegóły |
W marcu do agencji Komunikado PR dołączyła Ewa Łukawska, która objęła stanowisko account managera. Do jej obowiązków będzie należało budowanie relacji z klientami agencji i koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za projekty B2B. |
|||
Komunikado PR dla marki Castrol | Komunikado | 2011-12-15 | Szczegóły |
W listopadzie agencja Komunikado PR rozpoczęła współpracę z marką Castrol w Polsce. |
|||
Komunikado PR i Accace | Komunikado | 2011-11-08 | Szczegóły |
W październiku agencja Komunikado PR rozpoczęła współpracę z firmą Accace. |
|||
Komunikado PR i Centrum Medyczne ENEL-MED | Komunikado | 2011-09-15 | Szczegóły |
Od września agencja Komunikado PR rozpoczęła współpracę z Centrum Medycznym ENEL-MED. |
|||
Wydawniczy klient Komunikado PR | Komunikado | 2010-11-03 | Szczegóły |
W październiku agencja Komunikado PR nawiązała współpracę z wydawnictwem Papierowy Motyl. |
|||
Komunikado PR i Mira | Komunikado | 2010-02-15 | Szczegóły |
Od lutego agencja Komunikado PR zajmuje się obsługą public relations wydawcy książek Mira. |
|||
Employer branding z Komunikado PR | Komunikado | 2009-11-16 | Szczegóły |
Agencja Komunikado PR oferuje swoim klientom opracowanie i realizowanie strategii z zakresu budowania wizerunku pracodawcy. Dzięki współpracy z zewnętrznymi ekspertami human resources, Komunikado PR łączy niezbędne w employer brandingu doświadczenia PR i HR. |