Usługi PR

Digital PR

Jak efektywnie zarządzać swoim wizerunkiem w sieci?  

digital PR Komunikado PRInternet to dziś już codzienność komunikacji. Tu można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, tu powstają opinie, komentarze i emocje, tu są fani i ambasadorzy marki. Digital PR łączy działania stricte PR-owe z aktywnościami w obszarze mediów społecznościowych, content marketingu, współpracy z blogerami i innymi. Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, przygotowanie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR. Narzędzia, z których można skorzystać, są w zasadzie nieograniczone, tak jak nieograniczony jest internet. To medium mieści w sobie wszystkie elementy przekazu: dźwięk, obraz, tekst i od nas zależy, który i jak wykorzystamy, by promować firmę lub produkt.

W ramach digital PR 
oferujemy następujące usługi:
  • obsługa internetowych serwisów firmowych
  • przygotowanie strategii i szczegółowego harmonogramu działań Internet PR
  • analiza wizerunku firmy w internecie
  • stworzenie, opieka i prowadzenie internetowego biura prasowego firmy
  • utrzymywanie regularnych kontaktów z mediami internetowymi
  • przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych
  • redagowanie artykułów poradniczych, specjalistycznych, sponsorowanych i innych
  • plasowanie w mediach internetowych wywiadów i wypowiedzi eksperckich
  • organizacja konkursów dla internautów
  • prowadzenie bloga firmowego
  • aktywna komunikacja w imieniu firmy z użytkownikami portali społecznościowych
  • umieszczanie wpisów dotyczących firmy na forach dyskusyjnych, blogach, itp. w ramach marketingu szeptanego
  • moderowanie forów dyskusyjnych
  • wyszukiwanie ambasadorów marki i stała współpracy z nimi
  • opracowanie i realizacja reklamowych kampanii internetowych
  • przeprowadzenie i analiza ankiet internetowych
  • monitoring mediów internetowych, forów dyskusyjnych i blogów