Nasze realizacje

PR w regionach

PR w regionach
PR w regionach

Enel-Med PR w regonach Komunikado PR

Centrum Medyczne ENEL-MED ma swoje placówki w kilku miastach Polski. Aby wzmocnić świadomość marki w regionach i budować wizerunek CM jako firmy dbającej o edukację zdrowotną w Polsce, ENEL-MED postanowił przeprowadzić kampanię PR w pięciu miastach Polski. Akcja rozpoczęła się od przeprowadzenia wspólnie z instytutem badawczym TNS OBOP badania opinii społecznej „Zwyczaje zdrowotne mieszkańców największych miast Polski”. Mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i Poznania odpowiadali na pytania na temat nawyków dotyczących zdrowego trybu życia, żywienia, odczuwania stresu, uprawiania sportu, stosunku do badań profilaktycznych i korzystania z opieki medycznej.

Wyniki badań zaprezentowano na śniadaniach prasowych zorganizowanych w każdym z regionów. Dodatkowo, w każdym z miast odbyły się także spotkania z przedstawicielami największych firm, w czasie których miały miejsce również warsztaty przeprowadzone przez psychologów ENEL-MED „Jak radzić sobie ze stresem”. W wielu tytułach prasy regionalnej i na portalach regionalnych plasowaliśmy konkursy promujące profilaktykę zdrowotną.

Dzięki akcji udało się dotrzeć do ponad 50 dziennikarzy regionalnych, co zaowocowało ponad 80 publikacjami w mediach regionalnych: najważniejszych dziennikach, rozgłośniach radiowych i telewizyjnych i portalach internetowych. Szereg wysłanych informacji prasowych, a także wiele artykułów poświęconych zdrowiu przyczyniły się do zwrócenia uwagi mieszkańców największych miast na konieczność wykonywania badań profilaktycznych. Na spotkania i warsztaty nt. radzenia sobie ze stresem przybyło ok. 100 przedstawicieli największych firm w regionach, dzięki czemu udało się nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Zobacz inne realizacje

Przesuwajac_granice_mozliwości_czyli_Bloodhound_w_Polsce
Zła matka
Bosch Dni Diesla Komunikado PR