Nasze realizacje

Zła matka

Zła matka
Zła matka

Znak - Zła matka - Komunikado PR

Z jakimi oczekiwaniami społecznymi zderzają się matki? Czy macierzyństwo naprawdę musi oznaczać bezgraniczne poświęcenie się na rzecz dziecka i rezygnację z własnych potrzeb? O tym pisze amerykańska pisarka Ayelet Waldman w książce „Zła matka”, która ukazała się w ubiegłym roku nakładem wydawnictwa Znak. Nasza agencja była odpowiedzialna za promocję tej publikacji.

Działania rozpoczęliśmy od pozyskania ambasadorek książki – kobiet, które są z jednej strony wspaniałymi matkami, z drugiej realizują się zawodowo. Karina Kunkiewicz i Aneta Todorczuk-Perchuć opowiadały o tym, czy dobra matka musi bezgranicznie poświęcić się dzieciom i rodzinie. Filmy i wypowiedzi obu pań można było zobaczyć i usłyszeć w programach radiowych i telewizyjnych, a także w internecie. Sama autorka książki opowiadała o swoim podejściu do macierzyństwa w wywiadach m.in. dla miesięcznika „Twój Styl” czy dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Wysokie Obcasy”.

Informację o książce można było znaleźć w ponad 130 artykułach w prasie i internecie, a także w licznych materiałach radiowych i telewizyjnych. W programie Dzień Dobry TVN o książce i macierzyństwie razem z prowadzącymi – Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem – dyskutowały Hanna Śleszyńska i Monika Jaruzelska, a w Małej Czarnej na TV4 o tym, że nie trzeba być „idealną matką”, a po prostu „wystarczająco dobrą matką” z Katarzyną Montgomery rozmawiały ambasadorki książki. O Złej matce mówili nie tylko dziennikarze, lecz także blogerzy, a na profilu poświęconym książce na Facebooku można było podyskutować o problemach związanych z wychowaniem dzieci.

Poniżej materiał wideo: Aneta Todorczuk-Perchuć o książce „Zła matka”

Poniżej materiał wideo: Karina Kunkiewicz o książce „Zła matka”

Zobacz inne realizacje

Bosch Dni Diesla Komunikado PR
Novum i Enel-Med
Cala_prawda_o_Felicjanskiej